HTML

Suzuki, Imi, Zoli, rallytúra, satöbbi...

A fekete-sárga projekt jelenleg parkolópályára került, de idén sem távolodtunk el a rali-túrától! A bejegyzések talán kicsit szubjektívebbek lesznek, valamivel csapongóbb témaválasztással, de remélem, így is érdemes lesz beleolvasni!

Friss topikok

  • MajorImi: Meg van beszélve, ha adtok matricát örömmel felrakjuk :-) (2012.09.23. 22:10) Két Borsodi, az egyik üveges...
  • shaperzrally: Úgy látom, az egyik kedvenc blogom a válság áldozata lett... (2012.03.26. 12:30) Versenyről versenyre - 2011
  • Goofy PaPa: Mint ahogy azt már oly sok helyre írtam, " Bütte vagyok rátok!" Remélem jövő évben megint sikerül ... (2011.08.03. 20:04) Szendrő rally
  • Goofy PaPa: Készültek képeke, egy pár db már van fent iwiw-en, van köztük belső kamerás nézet is:) (2010.10.19. 21:16) Gyors helyzetjelentés - videoajánló
  • MajorImi: Sziasztok! Az utolsó gyorsaságin tény, hogy gyorsultunk az előző körünkhöz képest de én másban lá... (2010.09.06. 00:56) Vasárnap - a verseny, gyorsról gyorsra

Előzetes - II. PM Peugeot Vác Rally

Grafikuszoli 2011.08.23. 14:53

Itt a szezon hajrája! Szinte fel sem eszmélhettünk a szendrői meccs után, már itt is van a nyakunkon a Vác Rali. Imi nevében nem nagyon nyilatkozhatok, de nekem az elmúlt hónapom mozgalmasan telt: nyaraltattunk két rokongyereket, aztán jártam legénybúcsún, most értem haza nászútról, szóval különösen rövidnek tűnt ez a szűk hónapnyi szünet. Alig csengtek le az előbb felvázolt események, már jött is az átvételi idős nevezési lista, ami csalhatatlanul jelzi, hogy már csak pár nap van hátra a rajtig.

Először is a helyszínről néhány szót: A váci futam az idei év újdonsága, itt nem nagyon rendeztek még túraversenyt - legalábbis ebben az időszámításban. Tavaly az SRT kupa egyik futama volt itt, ami annyira komoly, színvonalas eseménynek bizonyult, hogy idén helyet kapott a mi versenynaptárunkban is.
A két gyorsasági szakasz így aztán teljesen új lesz a mezőny döntő többségének. Emellett kedveskedtek nekünk - vagy sokkal inkább a nézőknek - egy Tesco-parkolós prológgal is, de szerintem nem arra fogjuk a fő hangsúlyt helyezni, hanem az igazi pályákra. A 7,3 km-es Gombás-Sejce már szerepelt ugyan a tavalyi repertoárban, de a 12,7 km-es Nagymaros-Kóspallag-Márianosztra legfeljebb a magyar rali hőskorában fogadott versenyautókat. Ebből talán sikerülhet előnyt kovácsolnunk, hiszen eddig gyakran kellett a nulláról feldolgoznunk egy-egy pályát akkor, amikor a kategóriatársak már majdnem kész itinerrel és jelentős versenytapasztalattal érkeztek. Most viszont ha sikerülne elég jó itinert írnunk, azzal sokat nyerhetnénk.

Ha már a kategóriatársaknál tartunk: Nagyon hasonlít az N/1 összetétele a legutóbbira, egyedül Romanovits Árpád marad távol, viszont cserébe a Szendrőn még előfutóként induló Magyar Bence már a mezőnyben jön a kupás Swifttel. Az ismert arcok között pedig elég hasonlóak lehetnek az elvárásaink is: Répáékhoz minél közelebb férkőznünk, a Magyar Suzuki kupásoknak pedig nem nagyon hagyni, hogy helyzetbe kerüljenek velünk szemben. Persze technikai sportról beszélünk, így bármi megkavarhatja az erőviszonyokat, de a feladat ránk eső részét igyekszünk becsületesen elvégezni.

A teljes mezőny körülbelül száz párosból áll a nevezési lista szerint, ráadásul az SRT kupa mezőnye is csatlakozik hozzánk, így durván 150 autót láthat, aki a hétvégén arra jár. Pár a mi szemszögünkből nézve érdekes infót még megosztok: az A/2-ben ezúttal szintén öten lesznek: Madariék, Antalffyék és György Tamásék nyilván komolyan bejelentkeztek az idei bajnoki címre, de lesz ott Felicia is és Tajtiék Ladája sem marad el. Jönnek a palóc srácok a Mitsubishivel az SRT mezőnyében, de a legnagyobb meglepetést egy másik mitsubishis srác okozta nekünk: Nyilas András, aki legutóbb még a Yarissal ment, bő két éve pedig a mi fekete-sárga Suzukinkkal! Hogy mire lesz képes a Lancerral, és hogy is alakult egyáltalán ez a történet, az majd kiderül.

Az autó szerencsére nem okozott sok fejfájást: Szendrőt derekasan végigbírta, úgyhogy nem nagyon lenne értelme komolyan hozzányúlni. Megkapja az ilyenkor esedékes átvizsgálást, aztán csak a legfrissebb matricák és az aktuális rajtszám jelent némi változást rajta. Továbbá a két első gumit cseréljük le a keményebb összetételűre, ezzel tisztelegve a hosszú szakasznak és a kánikulának.

A szervizhátteret megint a Barna Rally Team-mel karöltve igyekszünk megoldani, de legalábbis a logisztikai részében szükségünk lesz a segítségükre. Sajnos a reggeli rajtot és a szervizparkot ismét elég távol alakították ki, így kétszemélyes ralicsapatként nehéz dolgunk lenne. Most a Barna csapatból nem Krisztiánék indulnak, hanem előfutóként megy Dr. Tornyai Richárd a színeikben, tehát ő lesz a csapattársunk.

Mivel Budapest-környékinek számít ez a viadal, a szállást nálunk oldjuk meg, a 16. kerületben. Innen elég könnyen eljuthatunk Vácra mindkét nap, szóval nem lenne értelme odaköltözni. Imi jön már pénteken, este még pár utolsós imítást elvégzünk az autón, aztán szombaton már kora reggel indulunk Vácra és elkezdjük a pályák kiismerését. És ha már szóba került a verseny közelsége: elkezdem ültetni a bogarat a kollégák fülébe is, hátha kedvet kapnak és lesz egy jó kis szurkolótáborunk!

Száz szónak is egy a vége: mi már készülünk, remélem, hasonlóan lelkesen tudok majd írni a verseny után is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorsuzuki.blog.hu/api/trackback/id/tr313173648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása