HTML

Suzuki, Imi, Zoli, rallytúra, satöbbi...

A fekete-sárga projekt jelenleg parkolópályára került, de idén sem távolodtunk el a rali-túrától! A bejegyzések talán kicsit szubjektívebbek lesznek, valamivel csapongóbb témaválasztással, de remélem, így is érdemes lesz beleolvasni!

Friss topikok

  • MajorImi: Meg van beszélve, ha adtok matricát örömmel felrakjuk :-) (2012.09.23. 22:10) Két Borsodi, az egyik üveges...
  • shaperzrally: Úgy látom, az egyik kedvenc blogom a válság áldozata lett... (2012.03.26. 12:30) Versenyről versenyre - 2011
  • Goofy PaPa: Mint ahogy azt már oly sok helyre írtam, " Bütte vagyok rátok!" Remélem jövő évben megint sikerül ... (2011.08.03. 20:04) Szendrő rally
  • Goofy PaPa: Készültek képeke, egy pár db már van fent iwiw-en, van köztük belső kamerás nézet is:) (2010.10.19. 21:16) Gyors helyzetjelentés - videoajánló
  • MajorImi: Sziasztok! Az utolsó gyorsaságin tény, hogy gyorsultunk az előző körünkhöz képest de én másban lá... (2010.09.06. 00:56) Vasárnap - a verseny, gyorsról gyorsra

Élménybeszámoló - VIII. Suzuki Kaiser- Ózd Rali

Grafikuszoli 2010.08.30. 17:14

A "csapat" sikeresen vette az akadályt: az Ózd ralin ismét sikerült magunkhoz képest valamivel előrébb lépni! Paradox módon az eredményeink éppen ellenkezően alakulnak: a harmatgyenge Tatabánya ralis szereplésünknek egy második helyezés lett a jutalma, majd jött Esztergom, ahol már kezdtük megtalálni a tempónkat. Ezt egy ötödik hely megszerzésével koronáztunk meg. Ózdon pedig érezhetően gyorsabbak voltunk, az időeredmények alapján azért befurakodtunk a mezőny második felébe. És szereztünk is egy hatodik helyezést!

Már az előzetesben szóba került, hogy a kategória nagyon megerősödik erre a futamra. Így is történt, nyolc páros sorakozott fel, javarészt igazi A-s vasakkal, de rajtunk kívül akadtak még a szériakivitelhez jóval közelebb álló autók is.
A Michelin pályagumikat leváltó, sokat emlegetett Yokohamák is szerepet kaptak végre! És érzésre igen jól vizsgáztak! Bár azt még meg kell szoknunk, hogy ezúttal a szakaszok első pár kanyarja a kritikus, amikor még nem érik el az üzemi hőmérsékletüket, de cserében most egyáltalán nem tapasztaltuk azt, hogy a célhoz közeledve nyúlóssá válik az élmény, pedig volt 13 kilométeres gyorsasági is. A gumik csak szépen, észrevétlenül tették a dolgukat. Nem kizárt, hogy pár további szezon tapasztalatával már máshogy értékelnénk, de a mostani szintünkön bőven jó választás volt!

Ezenkívül ahol sokat kellett fejlődnünk a korábbiakhoz képest - és kell még a későbbiekben is -, az a tempós, lobogós pályák feldolgozása. Ehhez a Kiskapud-Ózd-Sáta gyorsasági kitűnő helyszín volt, de a körgyorsaságin is bőven akadtak tempós részek. A tempónk terén leginkább menet közben sikerült javulni, az első körben meggyőződhettünk arról, hogy az itinerben nem becsültünk alul egy kanyart sem, így a második és harmadik körben már bátrabb volt Imi is és én is.

Összességében tehát sikeres versenyként értékelhetjük ózdi kiruccanásunkat. Az autó egyben maradt, az időeredmények fejlődő tendenciát mutatnak, ráadásul már a pálya mellett állók szerint is kezd igazi versenyzésre hasonlítani, ahogy megyünk.

A frissen tanultak elmélyítésére a legközelebbi alkalom október elején, Szendrő környékén lesz. Addig helyrerakjuk az Ózdi élményeket, aztán igyekszünk ott még előrébb lépni egy kicsivel.

Hamarosan jövök egy részletesebb, képes beszámolóval.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorsuzuki.blog.hu/api/trackback/id/tr342259237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása