Nem is kellett sokáig várni, már meg is jelent a nevezési lista!
Kezdeném a mi kategóriánkkal: Öten szereplünk a névsorban. (illetve tízen, de ugyebár kettesével ülünk az autókban...) Az ellenfelek közül ketten jönnek GTi-vel, egyikük az ózdi győztes Tóth Ádám - Juhász Péter alias Répa-Juice kettős, másikuk pedig Aczél András és Vígh Richárd. A másik két páros a Suzuki Kupában indul, Simon Bálinték ellen már küzdöttünk pár versenyen, Romanovits Árpád pedig tavaly mutatkozott be ugyanott, de úgy tűnt, inkább csak ismerkedik a szituációval. Szóval a dobogó elvileg stabil, taktikus autózással elérhető, ha csak nem isznak vért a kupás srácok.
Az A/2-ben hatan várhatóak: Antalffy Gyuriék, Barna Krisztián és Madari Imre Suzukival, két Skoda Favorit (Bencs Zoltán - Bencs Gábor és Czakó József - Orbán Ádám), valamint Tajti Árpádék Ladával. Hogy köztük hova férnénk be? Ezt megjósolni sem tudom, a Skodás párosokkal például még nem sikerült összemérni magunkat, a Suzukik legénysége azonban elég komoly szinten űzi a sportot és a kocsik is igencsak máshogy szólnak, mint a mi szériakivitelű autónk. Ráadásul Tajtiék is bevethettek valami komoly fejlesztést. Volt is szó náluk új motorról, aztán az utóbbi időkben igen jó időket autóznak, a Lada pedig olyan hangos lett, hogy a Suzukiban ülve, sisakban is lehet hallani az alapjáratát.
Az N/3-ban Szemánék álma teljesül: ismét lesz kivel küzdeniük a pozíciókért! Végre ismét nevezett a Hidegkuti - Kőhegyi kettős az Opel Astra GSi-vel, plusz a zöld Clio is indul.
A mezőny elejével annyira nem vagyunk szoros kapcsolatban, eléggé más napirend szerint telik a versenyhétvégénk, így inkább csak az összefoglalókból, a rajtlistákból és egyéb közvetett módon vannak ismerős arcok, nevek, autók. Így elsőre az viszont feltűnt, hogy a felvidéki srácok a Mitsubishivel ezúttal nem jönnek. Ez azért is kár, mert Mikszáth-novellát megszégyenítő ízes palóc történet szokott kerekedni minden versenyükből, és most egy novellával szegényebbek leszünk...
A napokban még meg kell próbálnunk minél inkább ráhangolódni a pályákra, megtervezni a szombati időbeosztást (hogy a nap folyamán jusson időnk a pályák felírására és az időponthoz kötött feladatokra is, lehetőleg minél kevesebb fölösleges autózással), és persze folyamatosan figyelni a meteorológiai előrejelzéseket is, mert esőre is számíthatunk.
Úgy néz ki, unatkozni nem fogunk, remélem, a pálya mellé kilátogatók sem!