Ma további két fontos információ látott napvilágot, ismét van mit elemezgetnem.
Először is a nevezési lista:
Hatan leszünk a kategóriában, a megszokottnak mondható ellenfelek mellett (Antalffy, Szemán, Tajti) az idén csak egyszer-egyszer feltűnt Antal Zsolt és Gyuriczky Zsolt neve szerepel a listán. A mezőny ismeretében önkéntelenül is a saját várható pozíciónkat kezdtem keresni. Az eddig látottak alapján Antalffy és Gyuriczky más dimenzióban autózik, mi pedig megpróbálunk Antalék, Szemánék és Tajtiék csoportjában minél jobban szerepelni. Természetesen ennél sokkal összetettebb a dolog. Nem tudhatjuk, hogy kinek mennyire fekszenek ezek a pályák, a technika hogyan fog szolgálni, tehát elég sok ismeretlen van ebben az egyenletben.
Félig komolyan eljátszottam a gondolattal, hogy az év végi negyedik hely megtartásához hol is kellene végeznünk. Nos, Tajtiékkal szemben maximum egy pontot veszítnetünk, viszont Antalékkal szemben kilenc pont az előnyünk. Hogy előttük is maradjunk, "csupán" a célba kell érnünk. Igazából Gyuriczkyék veszélyeztetik legkomolyabban a pozíciónkat, hiszen Esztergomban láthattuk, hogy simán megvan bennük a győzelem lehetősége. Ha nyernek, nekünk a harmadik helyezés lesz elég, ha másodikak, akkor az ötödik. Továbbá ha harmadikak lennének, akkor is minimum célba kell érkeznünk.
Természetesen nem valószínű, hogy sokat bánkódnánk az év végi eredmények miatt, de azért mégiscsak elegánsabban hangzana a "majdnem dobogós" negyedik pozíció, mint az ötödik helyezés, ami sokkal inkább "futottak még" hangulatú.
Fél szemmel mindig figyeltünk az N1 kategóriára is, hiszen technikailag igazából hozzájuk állunk legközelebb. Itt régi ismerősökre lelhetünk Vigh Levente és Tóth Buzder Gergő személyében. Ők a szezon elején valamivel erősebben kezdtek nálunk, de időközben mi is kezdünk összebarátkozni a technikával, szóval kíváncsian várjuk, ezúttal hogyan teljesítünk egymáshoz képest. Szendrőn Levente lesz a sofőr, aki Gergőnél kevésbé tűnt bevállalósnak, viszont kisebb hibaszázalékkal dolgozik.
Rajtuk kívül az Ózdon hozzánk egészen közeli időket autózó Schall Dávid is feltűnt a listán, a vele való összehasonlítás is hasznos információ lesz.
Annak mindenképpen örülünk, hogy lesz kihez mérni magunkat, nem csak autózunk bele a vak világba.
A másik friss infó inkább technikai jellegű:
Nyilvánosságra hozták a szervizpark helyét, ami közvetlenül a második szakasz célja után lesz, a Szendrőre bevezető út mentén. Hogy ez miért annyira fontos? Nos, említettem, hogy ismét ketten alkotjuk a komplett ralicsapatot, tehát még a reggeli rajt előtt be kell állni a Hyundai-al és elfoglalni a helyünket. A Google Earth szerint a parc fermé-től 1-2,5 km távolságra kell letáboroznunk, úgyhogy reggel ennyit kell még sétálnunk a rajt előtt. Ezt pedig mindenképpen be kell kalkulálni a percre kiszámolt vasárnapi programba.
Azt hiszem, minden lényeges kérdést végigjártam, ha nem történik semmilyen extrém esemény, legközelebb már a versenyről adok helyzetjelentést.