Érdekes dolog ez, de most valahogy annyira nem tört össze lelkileg a kiesésünk, mint akár idén, akár tavaly Egerben. Talán a szezon elején még felfokozottabb lelkiállapotban vagyunk? Vagy egyszerűen csak jobb a mérlegünk azóta és így már inkább belefér, mint rögtön a nyitó futamon? Nem tudom, mindenesetre nekem nem esik annyira nehezemre a továbblépés - és úgy tűnik az eddigi beszélgetéseink alapján, hogy Imi is inkább előrefelé tekint.
A bevezetővel ellentmondva most mégis visszafelé is tekintgetnék egy kicsit: itt a váci videónk! Értelemszerűen csak egy van, kicsit csonka, ráadásul jobbra hordott a kamera, de az elemzéshez megteszi.
A részeredmények mindenesetre biztatóak: bár közvetlen konkurensekkel egyelőre nem tudtuk összehasonlítani, az másokkal szemben is látszik, hogy amíg mentünk, egészen jó időben voltunk. Ez alapján úgy tűnik, jó úton járunk, a fejlődés szempontjából nem volt hiábavaló a hétvége. Most nem untatnám a kedves olvasót az elméletemmel, de számításaim szerint valahova a kategória elejébe lehetett volna elég ez a produkció.
És akkor zárjuk is le a Vác Ralit! Majd kap még egy bekezdést az év végi visszapillantásban, meg még egyet a jövő évi verseny kapcsán - már ha 2012-ben is része lesz a versenynaptárnak... Azonban nem maradunk téma nélkül: szeptember 24-25-én következik az Esztergom Rali!
A versenykiírás már elérhető itt, így az alapvető információkat meg tudom osztani. A gyorsasági szakaszok teljes mértékben egyeznek a tavalyiakkal: a Lábatlan-Bajna és a Tardos-Bikolpuszta pályákon kell mennünk. Volt szó arról, hogy teljesen más útszakaszokon megyünk, de úgy tűnik, az engedélyeztetés nem ment simán, így maradt a klasszikus megoldás. Az első gyorsaságin eddig egyszer jártunk szárazon esőgumikkal, egyszer esőben slickekkel, meg egyszer etapon... A második azonban tavaly nagy kedvencünk volt, így különösen bizakodva várjuk. Az eső akkor eléggé megkavarta az erőviszonyokat, viszont arra emlékszem, hogy ott sikerült először ráéreznünk a rali ízére.
A szervizes feladatoknál valószínűleg ismét számíthatunk a Barna Rally Team-re, mivel Krisztiánék is indulnak a versenyen. Bea, a navigátor egyenesen Esztergomban lakik, így nekik tulajdonképpen hazai verseny lesz. Ugyanakkor elég kompaktnak tűnik a szerviz, versenyközpont, rajt és cél elhelyezkedése, tehát a logisztikával semmiképpen nem lesz annyira sok bajunk. A centit pedig már vágjuk, előbb-utóbb Péter hazaér Írországból és akkor lesz igazi, saját szervizünk!
Ami egyelőre kiszámíthatatlan: természetesen az időjárás, ami a korán beköszöntő tél és a vénasszonyok nyara közötti skálán akármit produkálhat, valamint a nevezési lista.
Ahogy közeledünk a verseny napjához, mindezekre szintén fény derül majd!