HTML

Suzuki, Imi, Zoli, rallytúra, satöbbi...

A fekete-sárga projekt jelenleg parkolópályára került, de idén sem távolodtunk el a rali-túrától! A bejegyzések talán kicsit szubjektívebbek lesznek, valamivel csapongóbb témaválasztással, de remélem, így is érdemes lesz beleolvasni!

Friss topikok

  • MajorImi: Meg van beszélve, ha adtok matricát örömmel felrakjuk :-) (2012.09.23. 22:10) Két Borsodi, az egyik üveges...
  • shaperzrally: Úgy látom, az egyik kedvenc blogom a válság áldozata lett... (2012.03.26. 12:30) Versenyről versenyre - 2011
  • Goofy PaPa: Mint ahogy azt már oly sok helyre írtam, " Bütte vagyok rátok!" Remélem jövő évben megint sikerül ... (2011.08.03. 20:04) Szendrő rally
  • Goofy PaPa: Készültek képeke, egy pár db már van fent iwiw-en, van köztük belső kamerás nézet is:) (2010.10.19. 21:16) Gyors helyzetjelentés - videoajánló
  • MajorImi: Sziasztok! Az utolsó gyorsaságin tény, hogy gyorsultunk az előző körünkhöz képest de én másban lá... (2010.09.06. 00:56) Vasárnap - a verseny, gyorsról gyorsra

Visszaszámlálás - 1. rész

Grafikuszoli 2010.03.09. 17:37

Egy kis szünet után ismét jelentkezem. Az eddigi viszonylagos csend két dolognak volt köszönhető: egyrészt én magam is foglalkoztam ezer egyéb dologgal - leírni is restellem, de még munkával is -, másrészt pedig az események is inkább a napokban gyorsultak fel annyira, hogy tényleg komoly mondanivaló jöjjön össze.

A legfontosabb fejlemény: megvan az első forduló versenykiírása! Az egri futammal kezdünk, ahogy azt már korábban tudtunkra adták, viszont azóta a pontos időtervet és helyszíneket is ismerjük. Így aztán lehet szervezni, spekulálni. Az eddigi gyakorlattól eltérően nem háromszor teljesítünk két pályát, hanem kétszer hármat. Ez pedig a szombati, felkészülős napot nehezíti meg egy kicsit, a pályabejárás így valamivel hosszadalmasabb és bonyolultabb lesz. Hogy miért ígérkezik bonyolultabbnak? A szombati napon már küzd az Országos Bajnokság mezőnye, így valószínűleg eléggé nyüzsgős lesz Eger környéke.
Vasárnap pedig délelőtt rajtolunk. Szerencsénkre, és Mészáros Iván RTE elnök közbenjárásának köszönhetően nem az első osztály mögött, az általuk kihordott murván, hanem előttük.

Igyekszünk felnőni a feladathoz. Szorgalmasan túrom a Netet a belsőkamerás felvételekért, sőt a helyszínen is körülnéztem nemrég, amikor a környéken vitt az utam. Imi is egyre komolyabban veszi a dolgot, a korábbi magabiztos nyilatkozatok után ("csak az autónak ne legyen semmi baja, a jó időeredményt pedig bízd rám!" vagy "én letréningezem a pályát, menni fog fejből, neked pedig az extra infókat kellene mondani, például féktáv, honnan kanyarodjak, ilyesmi...") már lényegesen óvatosabban fogalmaz. Végül is megegyeztünk abban, hogy felírunk valami nem túl sok, de hasznos infót, aztán ha azt nekem sikerül normálisan visszaadni, neki pedig feldolgozni, és gördülékenyen beérünk a célba, akkor már ügyesek voltunk.

A technikai háttér is fejlődik. Már megvannak a sisakok (mégsincs akkora fejem, nem kellett XL-es, csak sima L...), a hangosítás is, sőt én az enyémbe bele is faragtam már a hangszórókat. A versenygép kapott gépkönyvet, a hátsó ablakokban már fent van a nevünk, Iminek pedig megvan a minimumvizsgája. Ez annak fényében különösen nagy fegyvertény, hogy egyáltalán nem készült fel rá, csak pár éve elolvasta a Szászvári-féle ralis bibliát, illetve eddig meglátogatott jó pár futamot. Nem is számított arra, hogy számot kell adnia tudásáról, de ha már ott volt a gépkönyvezésen, és adódott a lehetőség, tett egy próbát. És rezgő léccel, de csak összejött. Én pedig próbálkozom a verseny előtti pénteken. Ja, és - biztos, ami biztos - fel is készülök rá.

 

A napokban írok még az előzetes terveinkről, támogatókról, és bármi egyébről, amit éppen fontosnak tartok megemlíteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majorsuzuki.blog.hu/api/trackback/id/tr641825941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása