Illetve ez még nem a hivatalos nevezési lista, hanem az átváteli idők listája. Abból a szempontból mindenképpen hasznos ez a dokumentum, hogy itt már viszonylag végleges formájában láthatjuk azt, hogy kik is indulnak ezen a futamon.
Amikor először rápillantottam az N/1 kategóriára, azonnal feltűnt, hogy ezúttal az Egerben indult hat páros helyett csak öt szerepel. Viszont akkor kifejezetten megdöbbentem, amikor tudatosult bennem, hogy mi hiányzunk a felsorolásból! Az első sokk után végül megtaláltam magunkat az A/2 kategóriában.
Egyeztettem Imivel a dologról, aztán végül is iderült, hogy kicsit félreértettük korábban egymást. Az Eger Rali után mondta, hogy talán jobb lenne ott nevezni éss akkor használhatunk szinterkuplungot is. Majd végül is maradt a gyári erőátvitel, én meg nem is nagyon foglalkoztam tovább a kategóriaváltás gondolatával. Aztán Imi úgy döntött, hogy pár kisebb előny az A/2 mellett szól, egyébként meg komoly jelentősége nincs a dolognak,így a mostani nevezést már oda adta le.
Azt hiszem, ezzel a teljesítménnyel mi leszünk a történelem egyik legkorábban kategóriát váltó párosa az öt kilométeres versenytapasztalatunkkal!
Hogy mik ezek a kisebb előnyök? Először is - és ami a legfontosabb - itt valamivel engedékenyebbek a szabályok, így ha szezon közben mégis kénytelenek leszünk valamilyen speciális alkatrészt beszerelni, itt gond nélkül megtehetjük. Aztán talán az sem elhanyagolható, hogy valamivel korábban rajtolhatunk, aminek köszönhetően talán kevesebb murvakihordással kell megküzdenünk.
Az ellenfelek egyébként nagyjából hasonló teljesítményre képesek a két kategóriában, végül is nem tudnék tendenciát mondani arra, hogy abszolútban A/2-es vagy N/1-es autó végez előrébb jellemzően. Szóval ezzel az esélyeinket nem nagyon befolyásoltuk, egyébként is a biztos célbaérkezésre és a tapasztalatszerzésre koncentrálunk még. Ez pedig bármelyik kategóriában inkább csak rajtunk múlik.